§1
Postanowienia Ogólne
1. Niniejszy regulamin ma zastosowanie wyłącznie do składania Zamówień i nabycia Towarów przez konsumentów w rozumieniu przepisów ustawy z 23 kwietnia 1964r - Kodeks cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.), czyli przez osoby fizyczne dokonujące nabycia niezwiązanego bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową .
2. Sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.uchwytyekranyprojektory.pl prowadzony jest przez Cezarego Czerny prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Kraftmann Cezary Czerny, z siedzibą przy ul. Kabrioletu 4, 03-117 Warszawa, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej, posiadającym NIP: 5222738648, REGON: 140678311, Tel. (22) 490-31-43 , E-mail: info@kraftmann.com
3. Dokonywanie Zamówień następuje w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz według zasad wskazanych w niniejszym Regulaminie obowiązującym w chwili składania danego Zamówienia.
4. Przed złożeniem Zamówienia w Sklepie Uchwytyekranyprojektory.pl konieczne jest zapoznanie się przez Klienta z niniejszym Regulaminem obowiązującym w chwili składania danego Zamówienia oraz jego akceptacja poprzez zaznaczenie odpowiednich pól w formularzu zamówienia.
5. Zamawiający powinien być pełnoletni oraz mieć pełną zdolność do czynności prawnych.
6. Zamówione Towary będą dostarczane jedynie do miejsc znajdujących się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
7. Sklep Uchwytyekranyprojektory.pl prowadzi sprzedaż i umożliwia odbiór osobisty produktów zakupionych na Sklepie.
Sklep Uchwytyekranyprojektory.pl prowadzi wyłącznie sprzedaż detaliczną.
Przez użyte w Regulaminie określenia należy rozumieć:
§2
Ceny towarów
1. Wszystkie Ceny Towarów znajdujących się w Sklepie wyrażone są w złotych polskich i są to ceny brutto zawierające podatek VAT w wysokości przewidzianej przepisami prawa.
2. Ceny Towarów nie zawierają Kosztów dostawy Towaru. Koszty dostawy Towaru wskazywane są zgodnie z Cennikiem Dostaw.
3. Cena Towaru podana przy Towarze w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia jest ostateczna i wiążąca (z wyjątkiem sytuacji opisanej w §2 pkt 6).
4. Informacja na temat całkowitej wartości zamawianych Towarów przedstawiana jest w zakładce "Twój Koszyk" i aktualizowana po dodaniu każdego Towaru. Aby otrzymać całkowitą wartość zamawianych Towarów każdorazowo po zmianie liczby zamawianego Towaru należy wybrać polecenie "przelicz".
5. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia (całkowita Cena zamawianego Towaru plus Koszty dostawy Towaru minus ewentualne upusty) podawana jest po wybraniu sposobu płatności i dostawy.
6. Ze względu na fakt automatycznego działania oprogramowania sklepu, od momentu wyświetlania cen (poprzez wszelkie kroki podczas składania zamówienie, łącznie z informacją dot. potw. przyjęcia zamówienia) i możliwość podania przez system niewłaściwej (błędnej) ceny, informujemy, że ceny na urządzenia elektroniczne podawane przez oprogramowanie, różniące się w porównaniu z dostępnymi na rynku polskim cenami (dot. takich samych produktów, nowych i z polskiej dystrybucji) o więcej niż 10%, są cenami błędnymi i prosimy o ich zgłaszanie na biuro@kraftmann.eu.
§3
Formy płatności
1. Płatności w sklepie internetowym Uchwytyekranyprojektory.pl można dokonywać:
o - przelewem tradycyjnym,
o - przelewem elektronicznym - PayU,
o - kartą płatniczą,
o - gotówką w sklepie - przy odbiorze osobistym*,
o - kartą w sklepie - odbiorze osobistym,
o - za pobraniem kurierskim,
o - innymi formami wymienionymi każdorazowo w zakładce "Płatność i Wysyłka" po indywidualnym dokonaniu wyboru formy i zaakceptowaniu szczegółów Zamówienia.
2. Sprzedawca, w przypadku wszelkich płatności poza formą pobrania, rozpocznie realizację Zamówienia po wpłynięciu Ceny na rachunek Sprzedawcy wskazany w przesłanym Klientowi potwierdzeniu Zamówienia lub wskazany w systemie płatności elektronicznych, karty płatniczej.
§4
Składanie Zamówienia
1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej http://uchwytyekranyprojektory.pl, korzystając z zakładki "Twój Koszyk".
2. Aby złożyć Zamówienie, należy na stronie internetowej http://uchwytyekranyprojektory.pl kliknąć na polecenie "Koszyk" znajdujące się przy wybranym Towarze. Podobnie należy postępować z kolejnymi Towarami, które Klient zamierza zamówić.
3. Wszystkie zamawiane Towary, ich Ceny jednostkowe oraz wartość całkowita wszystkich zamawianych Towarów uwidocznione są w zakładce "Twój Koszyk". W przypadku zmiany liczby zamawianych Towarów, należy wybrać polecenie "aktualizuj", aby otrzymać całkowitą wartość zamawianych Towarów.
4. Po wybraniu zamawianych Towarów oraz określeniu ich liczby w zakładce "Twój Koszyk", Klient przechodzi do dalszego etapu składania Zamówienia poprzez kliknięcie polecenia "zamów".
5. Warunkiem zalogowania się do Serwisu jest uprzednie zarejestrowanie się w nim i założenie w nim swojego konta. Warunkiem poprawnej rejestracji i założenia konta jest wypełnienie dostępnego w Serwisie formularza przez podanie wymaganych danych osobowych oraz działającego adresu email i hasła, przy pomocy których Klient będzie miał dostęp do Serwisu.
6. Po zalogowaniu się do Serwisu lub po założeniu po raz pierwszy swojego konta w Serwisie lub przy składaniu Zamówienia bez zakładania konta Klient zobowiązany jest określić szczegóły Zamówienia oraz warunki dostawy, tj.:
1. wybrać sposób dostawy i formę płatności oraz kliknąć przycisk „dalej”.
2. podać kompletny i dokładny adres pocztowy na terenie Polski (adres dostawy Towaru).
3. podać adres e-mail, zgodny z adresem podanym podczas rejestracji w Portalu, niezbędny do przesłania Klientowi szczegółów Zamówienia,
4. podać numer telefonu w celu umożliwienia Sprzedawcy kontaktu w razie wątpliwości związanych z Zamówieniem,
5. podać dane do wystawienia faktury, jeśli Klient zażądał jej otrzymania.
7. Po ustaleniu ww. szczegółów Zamówienia należy je następnie zatwierdzić poprzez kliknięcie polecenia "podsumowanie".
8. Po zatwierdzeniu Zamówienia zgodnie z §4 pkt 7 powyżej Klient nie ma możliwości jego modyfikacji .
9. Po kliknięciu polecenia „podsumowanie” zgodnie z §4 pkt 7 powyżej Klient otrzyma pełną specyfikację Zamówienia. Zamówienie zostanie przesłane do Sprzedawcy celem potwierdzenia przez niego zawarcia umowy sprzedaży i dostawy wybranych Towarów po kliknięciu przycisku „Zamawiam i płacę” , obowiązkowym zaznaczeniu pola dotyczącego zaznajomienia się i akceptacji niniejszego regulaminu oraz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych Klienta celem realizacji Zamówienia.
10. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje jego treść i niezbędne do realizacji dane drogą mailową, na wskazany w formularzu adres e-mail. W wiadomości emailu znajduje się informacja na temat szczegółów Zamówienia oraz numer Zamówienia, którym należy się posługiwać podczas kontaktów ze Sprzedawcą – oraz numer rachunku bankowego Sprzedawcy, na który należy dokonać wpłaty jeśli Klient dokonał wyboru formy przedpłaty na konto Sprzedawcy.
11. Zamówienia pozostają aktywne przez 7 dni od dnia złożenia Zamówienia. W przypadku braku otrzymania wpłaty na rachunek Sprzedawcy w terminie 7 dni od dnia złożenia Zamówienia przez Klienta, Zamówienie zostanie anulowane.
12. Klient może łączyć ze sobą swoje Zamówienia. Połączeniu podlegają jeszcze nieopłacone Zamówienia, natomiast termin płatności jest wydłużany każdorazowo o kolejne 7 dni, ale nie więcej niż łącznie o 21 dni od daty złożenia pierwszego z łączonych Zamówień. Po połączeniu Zamówień Klient płaci tylko raz za ich dostarczenie.
13. W procesie składania Zamówienia Klient ma prawo zaznaczyć pole dotyczące wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji handlowej od Sprzedawcy.
§5
Realizacja Zamówienia i zawarcie umowy sprzedaży
1. Realizacja Zamówienia złożonego w Sklepie rozpoczyna się w chwili zakończenia procesu składania Zamówienia co w przypadku wszelkich płatności poza pobraniem następuje po potwierdzeniu Zamówienia przez Sprzedawcę oraz otrzymaniu Ceny przez Sprzedawcę.
2. W przypadku płatności za pobraniem umowa sprzedaży Towarów na rzecz Klienta zawierana jest w momencie potwierdzenia przez email przez Sprzedawcę.
3. Dalsza realizacja Zamówienia rozumiana jest jako skompletowanie zamówionego Towaru, przygotowanie dokumentów, zapakowanie oraz przekazanie paczki firmie kurierskiej lub przygotowanie Towaru do odbioru osobistego.
4. Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie 14 dni pod warunkiem, że Towar jest dostępny w Magazynie.
5. W przypadku Towarów które nie są dostępne na Magazynie, realizacja Zamówienia może trwać do 45 dni.
6. Wobec okoliczności siły wyższej, działania pod wpływem błędu oraz wszelkich innych zdarzeń leżących poza kontrolą i wpływem Sprzedawcy, Sprzedawca może anulować Zamówienie, o czym poinformuje Klienta, który złożył zamówienie. Informacja taka może zostać przekazana pocztą elektroniczną lub telefonicznie przy użyciu danych kontaktowych udostępnionych przez Klienta. Niezwłocznie po anulowaniu Zamówienia Klient otrzyma zwrot wszelkich kwot zapłaco-nych tytułem Ceny za produkty i ich przesyłkę objęte anulowanym Zamówieniem.
7. W przypadku niedostępności części Towarów objętych Zamówieniem wynikającej z wyczerpania Stanu Magazynowego danego Towaru, Klient jest informowany o stanie Zamówienia drogą elektroniczną i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości Zamówienia). W takiej sytuacji Zamówienie nie będzie zrealizowane dopóki Klient nie poinformuje Sprzedawcy o swojej decyzji. W przypadku braku takiej informacji, po upływie 7 dni od momentu przesłania zapytania do Klienta, Zamówienie zostanie anulowane, a wszelkie płatności dokonane przez Klienta niezwłocznie zwrócone..
8. W przypadku, gdy Towar jest trwale niedostępny i jest to jedyna pozycja w Zamówieniu, Sprzedawca zastrzega sobie możliwość anulowania Zamówienia, o czym Klient zostanie poinformowany elektronicznie lub telefonicznie.
9. Warunkiem realizacji Zamówienia jest podanie przez Klienta poprawnego, dokładnego pocztowego adresu dostawy. Adres musi być na terenie Polski i w przypadku przesyłki kurierskiej nie może być adresem skrytki pocztowej.
10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji Zamówienia, w przypadku gdy podane przez Zamawiającego w formularzu zakupu dane są niepełne, błędne lub wzbudzają wątpliwości co do ich prawdziwości. W takim wypadku Sprzedawca spróbuje skontaktować się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie w celu uzupełnienia danych. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z Klientem lub braku odpowiedzi Klienta na zapytanie Sprzedawcy w terminie 7 dni od przesłania takiego zapytania Zamówienie zostanie anulowane.
11. Do każdego Zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny lub, na żądanie Klienta, faktura VAT, a ponadto wraz z Zamówieniem przesyłane jest potwierdzenie Zamówienia. W wypadku złożenia przez Klienta żądania wystawienia faktury VAT do Zamówienia, do którego wystawiony został Klientowi paragon fiskalny, Sprzedawca wystawi fakturę VAT, jeśli taki obowiązek wynika z obowiązujących przepisów prawa i z zachowaniem zasad wynikających z takich przepisów. Powyższe ma zastosowanie także do wystawiania przez Sprzedawcę duplikatów faktur VAT i faktur korygujących. Koszty dodatkowego przesłania przez Sprzedawcę do Klienta faktury VAT, w tym jej duplikatu i faktury korygującej ponosi Klient, jeśli konieczność takiego wysłania wynika z przyczyn leżących po stronie Klienta.
12. Realizacja Zamówień odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku.
13. W przypadku anulowania Zamówienia w sytuacji, gdy Klient dokonał już zapłaty Ceny Zamówienia, wpłata ta jest zwracana na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
14. W przypadku dokonania przez Klienta nadpłaty z przyczyn leżących po stronie Klienta, kwota nadpłaty, w tym wpłata za anulowane z przyczyn leżących po stronie Klienta Zamówienia, jest zwracana Klientowi z potrąceniem kosztów przekazu pocztowego lub prowizji bankowej .
§6
Dostawa
1. Towar zamówiony w Sklepie dostarczany jest tylko i wyłącznie do miejsc znajdujących się na terytorium Polski wraz z paragonem fiskalnym lub fakturą VAT .
2. Dostawa zamówionego Towaru odbywa się w każdy podany w Sklepie sposób, w szczególności pocztą kurierską.
3. Termin dostarczenia Towaru do Klienta to łączny czas realizacji Zamówienia plus przewidywany czas dostarczenia Towaru do Zamawiającego zgodnie z wybranym sposobem dostawy.
4. Przewidywany czas dostawy: Przesyłką kurierską - do 2 dni roboczych po nadaniu przesyłki przez Zamawiającego zawierającej zamówione Towary.
5. Koszty dostawy Towaru wskazane są w specyfikacji Zamówienia i na etapie składania Zamówienia.
6. W przypadku Zamówień z dostawą kurierską, w momencie dostarczenia przesyłki zaleca się aby Klient dokonał sprawdzenia stanu i zawartości paczki w obecności pracownika firmy kurierskiej. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona lub nie zawiera wskazanego w Zamówieniu Towaru lub Towar jest inny niż zamawiany, Klient ma prawo w obecności pracownika firmy kurierskiej wypełnić protokół uszkodzenia przesyłki, jak również powinien niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę tele-fonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. na adres e-mail: info@kraftmann.com. W każdym takim przypadku sporządzony w obecności kuriera protokół zaleca się aby został czytelnie podpisany przez Klienta i pracownika firmy kurierskiej. Zaleca się sporządzić protokół w dwóch egzemplarzach bezpośrednio w trakcie doręczania przesyłki. Jeden egzemplarz protoko-łu przeznaczony jest dla pracownika firmy kurierskiej, drugi dla Klienta. Zaleca się aby protokół zawierał datę doręczenia przesyłki, numer listu przewozowego oraz opis uszkodzeń lub ubytków (należy wymienić ilość oraz rodzaj zaginionego towaru).
7. W przypadku, gdy Klient nie odbierze przesyłki awizowanej przez firmę kurierską i wróci ona do Sprzedawcy, Sprzedawca spróbuje skontaktować się z Zamawiającym drogą elektroniczną. Brak odpowiedzi w terminie 7 dni roboczych oznacza rezygnację Klienta z zamówienia zgodnie z §6 pkt 10.
8. W przypadku gdy Klient zażąda ponownego wysłania uprzednio nieodebranego Towaru, jest on zobowiązany do uiszczenia opłaty za powtórne przesłanie paczki, zgodnie z Kosztami dostawy Towaru bez względu na wartość zamawianych Towarów oraz do pokrycia kosztów zwrotnego dostarczenia Towaru do Sprzedawcy.
9. Koszty, o których mowa w pkt 8 powyżej powinny być uiszczone w formie przelewu na konto Sprzedawcy. Paczka zostanie wysłana po zaksięgowaniu wpłaty.
10. W sytuacji, gdy Klient zrezygnuje z ponownego wysłania mu Zamówienia, Sprzedawca zwróci Klientowi zapłaconą przez niego łączną wartość Zamówienia pomniejszoną o koszt najtańszej dostępnej w Sklepie dostawy Towaru oraz koszt zwrotnego dostarczenia Towaru do Sprzedawcy, niezależnie od wartości zamawianych Towarów.
§7
Prawo odstąpienia od umowy
1. Warunki umowy zawieranej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą określają indywidualne ustalenia pomiędzy Sprzedawcą a Zamawiającym, niniejszy Regulamin oraz obowiązujące przepisy prawa. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).
2. Klient może zrezygnować z produktu zakupionego w Sklepie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki z produktem, składając stosowne oświadczenie na piśmie.
3. W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, zaleca się aby Klient skorzystał z wzoru Oświadczenia o odstąpieniu znajdującego się [tutaj], przesłał e-mail na adres info@kraftmann.com z informacją, że Towar będzie zwracany oraz odesłać produkt odpo-wiednio zabezpieczony w terminie 14 dni, wraz z informacją dotyczącą numeru konta na które ma nastąpić zwrot ceny zwracanego produktu oraz kosztów dostawy dla Klienta. Koszty zwrotu zwracanego produktu ponosi wyłącznie Klient, a Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu Ceny i Kosztów dostawy Towarów uprzednio uiszczonych przez Klienta. Sprzedawca prześle Klientowi mailem potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego w sposób, o którym mowa powyżej.
4. Klient ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
5. Jeśli wszystkie w/w. warunki odstąpienia od umowy zostaną spełnione, zwrot Ceny zwróconego Towaru wraz ze zwrotem Kosztów dostawy Towarów uprzednio uiszczonych przez Klienta nastąpi w terminie 14 dni poprzez wykonanie przelewu przez Sprzedawcę na wskazany przez Klienta numer konta.
6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
7. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów ponad tę różnicę.
8. Klient nie ma prawa do zwrotu zakupionych Towarów w Sklepie w odniesieniu do umów:
1. dotyczących świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3. w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4. w której przedmiotem świadczenia jest produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
5. w której przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowa-niu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6. w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7. w której Klient wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji;
8. jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient żądał, lub dostarcza produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub produktów;
9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10. dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstą-pienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
11. zakup przez stronę internetową z odbiorem osobisnym poczytuje się za złożenie zapotrzebowania - przyjęcie rezerwacji na dany produkt i przygotowanie towaru do zakupu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje przy odbiorze towaru w Magazynie po zbadaniu przez Klienta przedmiotu zakupu oraz osobistej akceptacji oferty. W związku z powyższym rezerwacja nie jest traktowana jako zakup towaru na odległość.
§8
Zasady dokonywania zwrotu Towaru
1. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest zwrócić Towar zgodnie z zasadami określonymi poniżej.
2. Zwracany Towar, Sklepie należy przesyłać na adres: Kraftmann, ul. Modlińska 248, 03-152 Warszawa. Zaleca się użycie dopisku ZWROT.
3. Wraz ze zwracanym Towarem Klient zaleca się odesłać otrzymany paragon fiskalny bądź kserokopię fakturę VAT, jednakże nie warunkuje to w żaden sposób możliwości Klienta dla dokonania zwrotu.
§9
Reklamacje
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady produktów w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.
2. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej na adres info@kraftmann.com, lub w formie pisemnej na adres Kraftmann Cezary Czerny, ul. Kabrioletu 4, 03-117 Warszawa.
3. Sprzedawca zostaje zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży.
4. Klient w ramach reklamacji ma prawo żądać obniżenia ceny produktu lub zwrotu pienię-dzy w przypadku odstąpienia, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Nie dotyczy to jednak przypadków gdy produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę lub Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.
5. W każdym przypadku gdy Sprzedawca będzie zobowiązany do dostarczenia naprawionego lub nowego produktu do Klienta, lub dostarczenia reklamowanego produktu do Sklepu przez Klienta, wszelkie koszty takich dostaw obciążają Sprzedawcę.
6. Celem złożenia reklamacji Klient zobowiązany jest przesłać wadliwy produkt na adres Kraftmann Cezary Czerny, ul. Kabrioletu 4, 03-117 Warszawa wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym znajdujcym się [tutaj] dokonując wyboru żądania Klienta zgodnie z regulacjami wskazanymi powyżej. Przedmiotowe zgłoszenie reklamacyjne nie jest warunkiem koniecznym dla przy-jęcia reklamacji do rozpatrzenia, a tylko stanowi ułatwienie dla Klienta.
7. Do reklamowanego produktu dla celów dowodowych i celem przyśpieszenia postepowa-nia zaleca się dołączyć dokument zakupu (paragon lub fakturę VAT).
8. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sprzedawca wypełni swoje zobowiązania zgodnie z treścią żądania Klienta. W przypadku wyboru zwrotu Ceny Klient powinien podać w reklamacji numer konta bankowego, na który zwrot miałby zostać dokonany.
§10
Odpowiedzialność Sprzedającego
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych.
2. Oferowane Towary ( z wyjątkiem trampolin) nie są co do zasady zabawkami i zaleca się kontrolowanie ich używania przez dzieci.
3. Sprzedawca informuje, iż Towary poddane działaniu słońca, powietrza czy wody mogą utracić swoje właściwości fizyczne i chemiczne (m. in. kolor, kształt). Towary mogą też wchodzić w reakcje z innymi substancjami czy materiałami (np. tkaninami). Osoby mające wątpliwości czy dany Towar można wykorzystać w konkretnym celu proszone są przed jego zakupem o kontakt ze Sprzedawcą.
§11
Ochrona danych osobowych
1. Dobrowolne przekazanie Sprzedawcy przez Klienta danych osobowych zarówno w celu rejestracji w Sklepie, jak i w celu złożenia Zamówienia oznacza wyrażenie zgody na prze-twarzanie danych osobowych Klienta przez Sprzedawcę (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883.). Administra-torem danych osobowych jest Sprzedawca.
Dane osobowe Klineta są zbierane i będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji umowy z Klientem, w tym wystawienia faktury. Podanie danych jest dobrowolne z punktu widzenia przepisów prawa, jednak podanie ich jest konieczne, aby móc stać się zarejestro-wanym Klientem lub złożyć Zamówienie.
2. Dane osobowe Klienta nie będą przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym podmiotom, chyba że będzie to konieczne w celu realizacji złożonego Zamówienia, w tym w szczególności dane mogą być przekazywane firmie kurierskiej i innym usługodawcom pośredniczącym w realizacji Zamówienia.
3. Administrator może powierzyć przetwarzanie danych osobowych innemu podmiotowi w trybie art. 31 wyżej wskazanej ustawy, zawierając w tym przedmiocie pisemną umowę z takim podmiotem, jednak to Sprzedawca pozostanie administratorem danych osobo-wych.
4. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści jego danych i prawo ich poprawiania lub żądania usunięcia.
§12
Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się właściwe przepisy Kodeksu cywilnego i innych ustaw.
1.2. Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca są następujące: Klient powinien posiadać komputer z dostępem do sieci Internet, na którym zainstalowaną przeglądarką stron internetowych. W trakcie korzystania ze Sklepu na komputerze Klienta mogą zostać zainstalowane pliki typu cookies.
4. W przypadku, gdy Klient będzie za pośrednictwem Sklepu udostępniał jakiekolwiek treści nie mogą one mieć charakteru bezprawnego, w tym między innymi nie mogą naruszać dóbr osobistych ani praw własności intelektualnej jakichkolwiek osób.
5. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę w ramach Sklepu będą rozstrzygane przez sądy powszechne.
6. Klient będący konsumentem ma możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzecz-ników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
• https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
• https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
• https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
• https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
7. Sprzedawca ma prawo zmienić treść niniejszego regulaminu w każdym czasie, z zachowa-niem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
2.8. Utrwalona treść regulaminu znajduje się [tutaj].
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO Uchwytyekranyprojektory.pl w zakresie sprzedaży niekonsumenckiej
§1
Postanowienia Ogólne
Stanowi on, że z obowiązku rejestracji zbioru danych zwolnieni są administratorzy danych (tacy jak sklep Uchwytyekranyprojektory.pl):
§2
Ceny towarów
§3
Formy płatności
§4
Składanie zamówienia
§5
Realizacja Zamówienia
§6
Dostawa
§7
Zawarcie umowy, prawo odstąpienia od umowy
§8
Reklamacje
§9
Odpowiedzialność sprzedającego
§10
Ochrona danych osobowych
§11
Postanowienia końcowe
Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę w ramach Sklepu będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: